8 Şubat 2013 Cuma

Kolay Etek Dikimi


Yazın almıştım bu kumaşı yarım metre bir şeydi.Aklımda kalem etek dikmek vardı ama kumaş hem ipekli hemde esnek olunca vazgeçtik.Lastikli bir model denemeye karar verdim dikişi oldukça kolay.Mor üzerine siyah leopar desenli kumaş ama renkleri pek iyi görünmüyor.


Malzemeler:
Yarım metre kumaş (istenilen etek uzunluğa göre)
Bel ölçüsü uzunluğunda kalın lastik

Yapılışı:
Ben eteği kısa tercih ettiğim için yaklaşık 40 cm uzunluğunda kumaşı kestim. Üst kısmını kıvırarak diktim çünkü kumaşın ipleri saçak saçak oluyordu.Sonra gerdirerek lastiğe monta ettim, altını da yine belirli payı vererek katladım.Tabii uzunluğu alırken dikiş payı vermeyi unutmamak lazım.Keyifli dikişler... :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...