15 Mart 2013 Cuma

Kendin Yap!- Kolye

 Bu sevimli kaplumbağayı tatile gittiğimizde Ören'den almıştık.O zaman üzerinde yazı olan bir anahtarlıktı, geçen gün kendisiyle ıvır zıvırların olduğu bir kutuda karşılaştık.Bacağının teki kopmuş çaresizce duruyordu.Görür görmez dıy fikirleri kafamda cirit atmaya başladı.Önce bacağını tamir ettik.

Sonra da kardeşimin renkli ojelerle dolu olan kutusunu aldım odadan ve başladım işe koyulmaya.Üzerini boyadım ojelerle 2 de göz yaptım.
 Kuruyunca üzerine nar çiçeği rengiyle puantiyeler koydum.Kırmızı rujunu da dudağına sürdüm.Boyama işlemi tamam :))

 Deri ipide ekleyince bizim kopuk bacaklı eski anahtarlık olan sevimli kaplumbağamız yeni yaşamına kolye olarak başladı... :))


Umarım  fikir edinmenize yardımcı olmuşuzdur... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...