13 Kasım 2013 Çarşamba

Kolay Ceket Dikimi


Chanel ceketler daha moda bile değildi ben bu ceketi diktiğimde ama biye işlemi yüzünden rafa kaldırılınca modası bile geçti.Ben anca yeni giydim.Kalıbı 92 yılının gazete şeklinde verilen kalıplarından çıkardım.(Annem sağ olsun.:) 34 beden olmasına rağmen çok büyüktü bende dikiş payı vermeden direk kalıbı kumaşa uyguladım.Hala büyük ama ilk hali gibi değil.





Kollarını kısa kesmişim o yüzden parça ekledim, parçayı da dışa gelecek şekilde ikiye katlayıp saçaklandırdım.Kendimce koluna model yaptım. :)


 Ceketi diktikten sonra kol ağızları dahil her yerini biye ile çevirdi annem daha temiz ve hoş görünüyor bence.Saten biyeyi Ankara'dan almıştım hazır olarak satılıyor İzmir Caddesindeki Bursa Kumaş Pazarı'nın hizasındaki dükkanda.


Biyeleri de içinde ki boğazlı kazakta mor değil ama fotoğrafta renkli çıkmış aslında siyah ikisi de.





2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...