4 Şubat 2014 Salı

Kitap Tavsiyesi - Çiçeklerimi Rüzgara Verdim / Debbie Macomber

Son olarak bitirdiğim kitap Debbie Macomber'ın Çiçeklerimi Rüzgara Verdim adlı eseri.Hastalığım tam anlamıyla geçmeyip hatta tekrarlamaya başlayınca yine bir kitap bitti.Uyuyamadığım bir gece sabaha karşı 04,30 gibi siz düşünün bende ki beter mikrobu titreme giyilen kat kat hırkalar ona rağmen donma.Neyse kardeşim hazır finalleri bitmişken yanıma geldi ablasına bakıyor kuzum. :)



Bahçemde Yeşeren Umutlar kitabındaki bir karakterin hayatının daha detaylı ele alınışı bu kitap.3 kuşak  kadının çıktıkları uzun seyahatte başlarına gelenler aldıkları kararlar ve onların her türlü duyguları mevcut.Aslında kitabın adı sonunu bilmeye yetiyor. :) Kapağındaki pembe güller ayrıca çok çok hoş.:)) Kafayı yormayan okurken eğlendiren hatta beni  bazı noktalarda düşündüren bir kitap oldu. Yine seyahat olduğundan mı bilmiyorum ayrıca zevk verdi bana. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...