27 Haziran 2014 Cuma

Kimonomu Giydim!


Ofiste bu tür şeyleri giyemiyorum, genelde ceketli takımlar ya da resmi gömlekleri tercih ediyorum.Ama bu defa başka çünkü hava çooook sıcak!Zaten yeni taşındım her yer her yerde ortalık pazar yeri gibi bende fırsattan istifade hazır haftanın da son günü gelmişken giydim kimonomu.Renkleri bana o güzel tatillerimizi hatırlatıyor masmavi deniz, akşam yapılan yürüyüşler,bol kahkahalı yemekler,taze balıklar,buz gibi karpuzlar vs.vs... :)Yapım aşamalarını ayrıntılı bir şekilde burada anlatmıştım.

Emeğinizin karşılığını arkadaşlarınızın ağzından çıkan bir iki güzel sözle fazlasıyla alıyorsunuz.İnsanı daha da şevklendiriyor o samimi talı yorumlar... :))

Şimdiden mutlu hafta sonları...







 Kimono:Ben Diktim
T-shirt:De Facto
Pantolon:De facto
Kolye:Kardeşimin İzmir'den hediyesi :)




4 yorum:

  1. ohh canım çokta iyi yapmışsın bu havada ceket mi giyilir :D

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız ferah ferah çok iyi oldu! :))

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşş :)
    blog keşif etkinliği ile buldum sizi :)
    takibe aldım,bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...