30 Haziran 2014 Pazartesi

Kitap Tavsiyesi - Düğün Hediyesi \ Lucy KEVIN


Otobüs yolculuklarımın bana en büyük hediyesi bitirdiğim kitaplar.Ankara'ya 3 saat mesafede olduğum için evime giderken ve tekrar dönerken toplamda 6 saat boyunca kitap okuyabiliyorum.Bu da nereden baksanız çok kalın olmayan bir kitabın rahat rahat bitmesi demek.Bazen yolu izliyorum bazen okuyorum, okurken hikayenin içinde kayboluyorum, sonra hayaller kuruyorum, olmuyor yeniden dünyaya dönüyorum. :)

"Düğün Hikayesi" isimli eserde oldukça akıcı bir dile sahip çıtır çerezlerden bir kadının hayatını alt-üst eden ve ona hayatının anlamını veren bir adam düşünün, düşünemiyorsanız eğlenceli bir öykü için mutlaka okuyun. :) Bu kitabı cinayet romanlarımdan önce okumuştum ama anca yazabildim.


Keyifli Okumalar...


Fotoğraf yine instagram hesabımdan. (Kullanıcı adı: kevseryaldz)


Hayırlı Ramazanlar,mutlu, sağlıklı,hep birlikte oturulan kocaman sofralar...:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...