9 Temmuz 2014 Çarşamba

Kendin Yap - Takı Düzenleyicisi (DIY)

jewlery tree

-Şimdi nereden çıktı bu yazı??
-İhtiyaçtan şekerim.
-Ne ihtiyacı?
-Taşınalı  3 hafta olmak üzere ve sen hala adam akıllı odanı toparlayamadın, bilmem farkında mısın ama kolyelerin aynanın üstünde küpelerin kutularda tabii bunlar şanslı olanlar bir de kendine yer bulamamış zavallı kesim var.
-Tamam anladık rezil olduk herkese!
-Rezaleti işe giderken yaşadığın karmaşada ara şekerim.

İşte tam olarak iç ses çatışmalarım bunlar; bir yanım"Bugün mesai sonrası kesin olarak o oda toparlanacak!" diyor öteki yanım "Nasıl olacakmış o iş sanki koyacak yer var." diyor.O yüzden bu yazı bir ihtiyaçtan hazırlanmıştır! Takı takmayı çok seven ya da meraklısı biri değilim.Fakat işe başladım başlayalı aldığım takmadığım ne varsa ortaya çıkardım, yetmedi sürekli yenilerini ekliyorum.

 Bilirsiniz ki bir beyaz bluzu ancak 4 farklı kolye ile başkaymış gibi gösterebilirsiniz!


Tüm bu nedenleri topladığımızda acilen bir çözüm bulup hafta sonu bu işi halletmem gerektiği sonucuna ulaşıyorum.Benim durumumda olanlar içinde fikir vermesi açısından işte tam olarak bu yazıyı burada yayınlıyorum! :))

Mutlu günler...

Take a piece of wood, cover it w/ fabric, add hooks.

DIY


very cool idea

an idea

Ring Holder - Jewelry Display, Jewelry Organizer, Maple, Hardwood, Cabinet Grade Semi-Gloss White Paint, BEAUTIFUL Storage Solution,  by JewelryHoldersForYou, $59.95

DIY..must do

Görseller Alıntıdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...