25 Temmuz 2014 Cuma

Kuplu Yazlık Ceket Diktim!


Daha önce bu yazımda bahsettiğim ceketi sonunda tamamladım.Hatta araya başka dikişler bile aldım. :) Annem Ramazan dolayısıyla benim yanıma geldi,babam ve kardeşim Ankara'da kaldı aileyi böldük maalesef.Neyse ki son günler bayram için tekrar gitti annem sıra bende; bekle beni güzel evim Ankara! :))

 Bu kız bu yazıyı yayınlar mesaiyi bitirir Ankara'ya uçar! :))



İlk defa bu kadar teferruatlı bir şey diktim, arkası 4 parça, önü 2 parça, kolu 2 parça, yaka pervazı 2 parça, ön pervazları da 2 parça derken tam 16 parça kesip dikmişim! Kendim bile inanamadım, çöp olsa da hevesimi alırım diye elime aldığım makastan böyle bir ceket biçince inanılmaz mutlu oldum! :)) Yine kendim giyip fotoğraflayamadığım için askıya giydirip sunuyorum.Kalıp için Sevgili Tetyana Hanım'a çok teşekkür ediyorum! :)) 




 Fark etmeden iç kol çalışması yapmışım galiba iki parçalı kola öyle mi deniliyordu?? 
Daha öğrenmem gereken çok şey var. :))


 Kol ağızlarını ve altını annem el dikişi ile içe bastırdı.
Zaten onun titizliği yüzünden uzun sürdü. :)


 Önü çok hoşuma gitti iç pervaz fikri gerçekten çok iyi tertemiz görünüyor ceket.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...