24 Temmuz 2014 Perşembe

Makyaj Malzemeleri Girizgahı


Aslında çok makyaj yapan biri değilim, ama illa yapmam gerekliyse ya da bir renk istiyorsam bu arkadaşlardan yararlanıyorum.

Önemli bir toplantım ve saçma sapan çıkan bir sivilcem varsa çok hafif pudrayla kapatıp yanaklarımı şeftali tonlarında allıkla renklendirip bordo rujumu hafifçe sürüyorum.Aslına bakarsanız tek vazgeçilmezim bordo rujumdu işe başlayana kadar sonradan bu arkadaşlar eklendi. Eee tabii rimelsiz makyaj yoğurtsuz İskender'e benzer.(Kafa yine yemeklere gitti:) Kirpiklerim fazlasıyla uzun olduğu için rimelimi bir kat sürüyorum; bir kat bile belirginleştirmeye yetiyor çünkü.

Ama durum ciddiyse makyaj gerekliyse illa ki farklılık istiyorsam diğer malzemelere yöneliyorum onlarda başka yazıların konusu olsun artık! :)

Allık:PASTEL
Pudra:PASTEL
Rimel:MAYBELLİNE
Ruj:MAYBELLİNE
Fırça:ROSSMANN

Mutlu günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...