12 Ağustos 2014 Salı

Doğal Yöntemlerle Sağlıklı Uzun Gür Saçlara Sahip Olmak Mümkün - 1

Başlıktan da anlaşılacağı gibi doğal yöntemlerle sağlıklı,uzun ve gür saçlara sahip olmak mümkün! Nereden mi biliyorum onu da denedim çünkü. :) Düzleştirici, maşa derken çok yıpranan saçlarıma üniversite yıllarımda doğal yağlar kullandım.



Çocukluğumun ilk yılları hariç saçlarım genelde uzundu.Hatta doğduğumda toplanacak kadar uzunmuş.O yüzden hep gür ve sağlıklı saçlarla yaşadım.Ama ne zaman düzleştirici ve maşa hayatıma girdi o zaman saçlarımda mahvoldu.Bu yağlarda yeniden sağlığına kavuşmaları için yardımcı oluyor.Bu yağları neredeyse kaldığımız yurttaki tüm kızlar kullandı desem yalan olmaz.O yüzden zaten saçların uzun ve gürmüş bizde işe yaramaz diye düşünmeyin. :)Hala düzleştiriciyi  çok kullanıyorum hemde maalesef inatçı saçlarım yüzünden 230 derecede.Yukarıda ki fotoğraf bana ait,saçlarım şu an daha uzun ama güncel fotoğraf yok elimde. :) Bu bakım yağlarından bazılarını paylaşmak istedim.

Çam Terebentin(400ml şampuan için bir kapak)
- Saçların daha hızlı uzamasını ve gürleşmesini sağlıyor,

Menekşe Yağı(400 ml Şampuan için bir kapak)
-Saçlara yumuşaklık ve dolgunluk veriyor.Ayrıca dökülme oranını yavaşlatıyor.

Badem Yağı(Saçın tamamına ya da uçlarına uygulanacak)
-Saça parlaklık ve esneklik veriyor.

Defne Yağı(Karışım olmadan saça direk uygulanıyor)
-Saçın uzama hızını arttırıyor,daha sağlıklı uzamasına yardımcı oluyor.

Diğer Bakım Yağları İkinci Yazı Dizisinde...;)

Mutlu Günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...