7 Ağustos 2014 Perşembe

Uzun Sağlıklı Gür Kirpikler


Çoğu kadının hayali uzun ve gür kirpiklerdir.Hani derler ya yüzün güzelliği gözde saklıdır diye.Gözleri de en belirgin şekilde ortaya çıkaran kirpiklerdir bana göre.Bal dudak,fındık burun,çıkık elma kemikleri bir yana manalı manalı bakan gözler bir yana. :))



Kirpikler ince kıl yapısına sahip olduğu için maalesef çok çabuk zarar görüp yıpranıyor.Bazıları kırılıyor bazıları kırılmakla kalmayıp dökülüyor.Bunları önlemek için yapmamız gereken bazı şeyler var.Ama en önemlisi temiz tutmak.Yani asla gün boyu suratımızda kalmış bir makyaj topak topak olmuş bu rimelle uyumamak.Cilt kendini gece yenilermiş o yüzden mutlaka yüzümüzü temizlemeliyiz.Bunun yanı sıra bazı doğal ürünleri kullanarak kirpiklerimizin sağlıklı,gür ve uzun olmasını sağlayabiliriz.Benim kirpiklerim uzun ve gürdü ta ki rimelle tanışana kadar.Üniversitede başladığım rimel kullanma olayı kirpik sağlığımı tamda yukarıda saydığım nedenlere dikkat etmediğim için kötü etkiledi.Bende o yıllarda bazı bitkisel yağları kullanmaya başladım.Bu yazıyı da aslında onun için yazdım ama uzattıkça uzattım affola. :))


Doğal Olmasına Dikkat Etmek Lazım!

Hint Yağı
Badem Yağı
Susam Yağı

Bu üç yağda tarafımdan kullanılmış olup benim kirpiklerimde işe yaradı.Kullanmak isteyenler için üç yağ başka bir şişede az ve aynı miktarlarda karıştırılıp gece yatmadan önce kulak temizleme çubuğu yardımıyla rimel sürüyor gibi sürülür.Bunu rimel fırçası ile de yapıyorlar ama bana öteki daha hijyenik geliyor.Bu yağlardan sadece biri de kullanılabilir.Yalnız gözle temas etmemesine özellikle dikkat etmek lazım. 


İnternette çok fazla kür,tarif ve yazı var ben sadece denediklerimi yazıyorum,o yüzden alternatifleri çoğaltabilirsiniz.Unutmayın herkesin yapısı farklı o yüzden kullandığımız ürünlere dikkat edelim. :)


Güzel günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...