26 Haziran 2014 Perşembe

Yazlık Kolay Ceket Dikimi


Makinem bozulduğu için ceketimin tamamlanamadığını bu yazımda yazmıştım.Bende kendisini aldım Ankara'ya gittim, annemin makinesi sağ olsun hemen hallettik.Ama fotoğraflamam ve yayınlamam biraz uzun sürdü.Bu arada taşındım ailem yanıma geldi derken kardeşim sağ olsun sabah benim için uykulu gözlerle çekti bu fotoğrafları. :)

Gelelim cekete; bu kalıp annemin 92 senesinden kalma dikiş kalıplarının arasından çıktı.Hatta daha önce burda kışlık versiyonunu burda da yazlık versiyonlarını paylaşmıştım. :) 34 bedeni hiç dikiş payı vermeden hatta biraz da içeriden alarak biçtim.Omuzlarım geniş bedenim zayıf olduğu için beden bol kaldı biraz. :) Pens yok, etrafına kırmızı biye geçtik ben dikişte daha iyi durduğunu düşünüyorum biyenin temiz görünüyor. Omuz başlarına birer pile yaptım çok minik.İşte bu kadar giymek için hazır artık! :)

 Bu ceket sadece yarım metre kumaştan dikildi!










   Ceket:Ben Diktim
Pantolon:Mango
                                Kolye:Bahçelievler Pazarı - Ankara 

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş, biraz kimono havasıda var sanki :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel yorumlar alınca daha da hevesleniyorum,çok teşekkür ederim! :)) Sürekli kimono kesmekten her şeyim onlara benzer oldu. :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...